19.37

åååååh ååååh vad det är skönt att vara naken! laaaaaaalaalalaaa...

Idag har jag spenderat förmiddagen vid poolen med Olivia. Vi latchade med animations teamets noodles (nej inget snuskigt utan såna här grejor man leker med i vattnet) och solade. Det var riktigt dejligt.
Efter tog vi en runda till donken på Senzo och en runda shopping. Om vi säger såhär, det är TUR det är lön snart :)

Förövrigt älskar min chef mig och han försöker muta mig att komma med honom till Turkiet nästa säsong, men icke för mig! Vi får se vart jag hamnar.

Börjar se fram emot att komma hem på riktigt nu, längtar efter mat och shopping. Men mest vänner och familj. Ska bli härligt att krama alla fleeera gånger!

Kvällen spenderar jag tyvärr hemma istället för veckomöte eftersom min hosta är tokig. Den har typ eget liv och jag orkar verkligen inte kräka under mötet.

Ska maila Moppsan nu :) KRAMAR! Och ses om 3 veckor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0