18.07 (lokal tid)

Yo!

Har tyvärr inga nya bilder att erbjuda idag. Egentligen har jag massor med har diverse problem och kan därför inte lägga upp dom just nu. Ni vet, Egypten. Jag behöver inte förklara mer :P Jag kan iaf berätta (som ni hade sett på bilderna) att jag har det bra. Jättebra!
 Igår spenderade jag söndagen nästan som hemma, vart på bio i Hurgharda. Här är det lite annat bara, vi kommer dit, köper biljetter till The Ugly Truth (ja de hade klippt bort sexscenen) och ska beställa popcorn. Det tog en stund ska ni veta, inte helt lätt att förstå skillnaden på stor och liten tydligen :P Sen blir vi invisade till våra platser, vi fick välja för den gigantiska Royalliknande salongen var tom och vi vart de enda gästerna. Konstigt nog satte filmen igång nästan i tid men redan efter 3 sek insåg vi att det inte var helt rätt film. Det var nämligen en läskig! Vi rusar ut till araberna och skriker WRONG MOVIE! Pekar, flämtar och galer. De tror vi är tokiga, men till slut får vi iaf gå ut ur salongen och blir invisade i en annan där de efter ca 20 min sätter igång rätt film. Visst är det ett härligt land man bor i? :P

Mor och Totte har även bokat biljett hit med moster och kusin, ska bli mäkta kul att de kommer! De ska flyga med mig tillbaka hit från min semester som börjar närma sig med stormsteg nu. Vet inte riktigt hur jag ställer mig till det faktumet men jag försöker slappna av. Om ca 2 veckor ska jag även veta vart jag ska söka mig nästa säsong, lite panik på det men när jag kommer hem kommer jag veta iaf.

Nu ska jag göra mig iordning för vår vanliga måndag, pizza på Mickas balkong, show sen La Loca. Det betyder dusch, raka benen och finkläder. (pappa, sluta läs här)Måste även raka benen för senare blir det besök.. muhhahaha Så, då ses vi lite mer än 5 veckor.

Hej då mina vänner! Stora kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0