22.18

Jag kan tyvärr inte ladda upp nya bilder fast jag har för jag har glömt att lägga över de från cdn.... iaf. Jag är fortfarnade förkyld men hostan börjar bli bättre. På lördag ska jag kolla melodifestivalen på Cafe del Mar, på måndag vet jag min nästa destination och på torsdag flyger jag hem till kalla Sverige och numera Krankajen. Vi får la se hur det går. Shoppa ska jag! tjoohoo.. Är det någoon som har tips på en bra kamera så säg till mig. Ska även köpa högtalare till datorn, små men bra. Nya hörlurar till ipod behövs och... hm, ja kläder typ. Strumpor, linnen.. sånt kul :P allt måste såklart vara vitt. Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar

Kommentarer
Postat av: Roooomie

Rooooomie! jag saknar dig. Vickan har skvallrat om att du kommer hem nu, så vi har bokat in dig på melodifestivalstjohejsan på lördag. det är bara att finna sig i det, du har nämligen ingenting att säga till om i frågan. så då ses vi på lördag! heta puzzizar från din Rooooomie

2010-02-10 @ 23:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0