11.31

Igår var det party, tema Sheik of Araby. Eller nåt sånt. Kul var det iaf och alla hade ansträngt sig :) Jag var helnöjd och jag tror Lisa var med :) Jag har många roliga bilder på min kamera som bevis! hiiihi. Nu måste jag göra mig i ordning för vi ska fixa massa grejor, pappa tvingar mig följa med. Men jag gillar det litegrann hihi.
Ikväll ska jag träffa vänner, ska bli megakul! Haaaaa de



Systrarna Rosendahl hade ansträngt sig! Jag gillart :)



Här är min vän Lisa, tillfälligt en arabisk man med ETT hår på ryggen hoho. Läskigt var det :P



Ja, vi har druckit.



Ja, hon drack mer :P



Nu har hon lugnat ner sig! iaf en liten stund...



På tal om något helt annat, kolla mitt läskiga ärr med maaassa stygn! piiii

Kommentarer
Postat av: Lisa

Duuuu, det här var inte riktigt rättvist! Jag ser megafull ut. Och det var jag ju inte! Men söt är jag... haha

2010-02-20 @ 16:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0