11.31 - Vacation rules

Här kommer en liten lista som jag (men ytterst lite hjälp från Lisa) har knåpat ihop såhär på morgonkvisten.
Läs och njut!

När ni använder den på nästa semester skulle jag uppskatta lite feedback, kanske något som behöver justeras eller läggas till? Tell me! 

Vacation rules

1.       Never be more that 50 cm apart

2.       Always be on the same sun bed (or at least very very close)

3.       Hold hands at all times

4.       Always take showers together

5.       Sit next to each other while eating

6.       Spooning when falling asleep is a must

7.       Touching is always appreciated

8.       Boyfriend/husband must give girlfriend/wife massage every day

9.       Compliments is a given

10.     Love must always be in the air


Kommentarer
Postat av: Lexi

Hah, bra regler :P

2010-02-23 @ 12:28:44
URL: http://lexismode.blogg.se/
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

Jag bloggar om mitt liv i Dubai, titta garna forbi om det later intressant :D



Om inte.. Sa ber jag hemskt mycket om ursakt for min lilla "reklam" och hoppas du far en jattebra dag :D

2010-02-23 @ 12:33:14
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hahahha! Mycket användbar! Jag ska sprida den!

2010-02-23 @ 23:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0