09.06

Jag har äntligen kopplat in högtalarna och njuter nu av Spotify i fulla drag. Ni vet, sånt fungerar ju inte i Egypten (precis som allt annat). Iaf, idag står det mer shopping på listan eftersom jag myglade lite igår och msna hela dagen hihihihi. Sen ikväll kommer mina kära Bk damer + baby Ida och hälsar på, fröken Emma ska laga mat.

Igår tröttnade jag förövrigt på handikappsfasoner och tog fram gladpacken. Plasta satan och sen duschade jag extra längre. Såhär fint blev det :P



Senare bytte jag till ett bättre plåster (doktorn sa jag fick) och kolla så fint det är. Och praktiskt



På aftonen besökte jag och far hans garage där han bygger sin bil. Jag kände mig väldigt butch







Här är pappas bil!



Äh, vad lättlurade ni är. Här är pappas nästan bil



Dags att fixa frillan sen bege sig! Hasta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0