20.44(lokal tid)

Hola! Som man säger här. Eller moi moi på finska :P

Idag har vi testat Bamsekläder, hoho. Varmt och lite klaustrofobiskt. Har även fått sluta lite tidigare och lite sovmorgon imorgon. Sen blir det Bamsefrukost med glass, pannkakor och massa annat mums :D
Trivs jättebra! Hinner inte tänka. Börjar 8.30  varje morgon och håller på till 17-18 oftast. Dock gör vi en del grejor på kvällen och man är inte i säng och hinner tänka något förrän 23. Och då somnar man ju som en sten :)

Mor och far ska flytta till Dockan. Så när jag kommer hem bor jag inte längre på Kulladal utan i en 3a med havsutsikt. Jag klagar inte. Men ändå ganska mkt, känns som man förlorar fotfästet lite. Jag måste ju även göra adressändring?? suck. Vilka problem. En liten trygghet är att om allt går som jag vill så sitter jag på ett plan till Thailand, Kap Verde, Dominikanska Republiken eller någon annanstans på Kanarieöarna redan på tisdag.

Berättade jag om min bamsefrukost? ja. ja okej. Annars händer det väl ganska mkt men man hinner inte tänka efter, speciellt inte när man sitter här med 100 pers runt om, Spotify, msn och Skype igång! Jag skriver iaf lite dagbok varje dag så jag minns.

Nu ska ni få se en Bamsebild! Den är härlig : )



Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahaha! "Testat Bamse-dräkter"... Hoppas du trivs med den på i Thailand liksom :)

Ha så skoj Emma Nilsson!!!

2009-09-30 @ 09:56:53
Postat av: Nathalie

skalman!!!!!! moppy så galet att huset ska säljas. men mor och far får mindre att städa =) kommer sakna tequilaköket!! har du det bra??

2009-09-30 @ 20:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0