19.57

något jag inte kan förstå är viljan att plåga sig själv. är det en känsla? en önskan? ett måste?
jag vet inte, men jag gör det ändå. frågan är om det är något man gör för man är ung och korkad eller om det håller i hela livet? jag hoppas det går över snarast, gärna imorgon.

förövrigt ska jag till högskolan imorgon och snacka studieuppehåll med biträdande enhetschef, har hört han är ett riktigt svin. precis rätt jobb för honom alltså, att träffa människor. men vi får väl se efter 14 imorgon.
senare ska jag på galopp med moppan, upp till bevis om det bara var nybörjartur sist :p

måste även införskaffa brännbollsrak och hoppas på sol på lördag, även tidigare i veckan så man kan få studsa lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0