19.23 (lokal tid)

Hola! Som man säger här :)

Jag har det bra, hinner knappt tänka. Går i "skolan" hela tiden, lär oss galet mkt. Har nyss skickat massa sms och skrivit typ samma sak så inte alls sugen på att skriva här nu.

Vi har lektioner under dagarna mellan 8.30 och ca 17.00. De första två dagarna har vi haft  välkomstdrink och lite fest samt shopping. Idag är första gången vi är lite lediga. Jag har hört rykten om att det är lördag, tyvärr flyter alla dagar ihop här och man tappar tidsperspektivet helt pga all stress.
Är på en pub/kaffe som har gratis nät om man köper ngt. Jag köper en 2 euro öl och har internetat i nästan 3 timmar nu! Har även hunnit skypa hem till mor och far :)

Nu ska jag gå och kissa... samt äta. Det är fortfarnade ljust och skönt här, tyvärr är det mörkt när vi går upp kl 7 på morgonen :( Bli dock fort ljust! :D

Saknar er massor men har nog slutat längta hem iaf! Pussar och kramar!

Kommentarer
Postat av: Njöte

woho moppyyy on utomlandsresa!!! =)

2009-09-27 @ 10:47:54
Postat av: Anonym

wihoo, låter som att du har det göööör gött ju=)

avis e jag

2009-09-27 @ 19:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0