18.07 (lokal tid)

Åh vad ni har missat mkt! Typ 80 pers har lämnat mig. Det började igår vid 17, det var en tsunami från Monte Feliz ska ni veta. Fortsatte inatt, då sov dock jag höhö, sen också imorse. Nu kl 17 åkte ytterligare några och imorgon drar jag. Vill ni veta vart? Ja, eller.. nej? Jag ska dra lite på det tror jag. Tyvärr kommer Lisa bli besviken.

Vi har festat festat och umgåtts och solat. Fattar ni pressen i söndags.. Vi började morgonen med en timmes prov, frågor om företaget såklart och säljteknik och så. Sen hade vi lektioner under dagen, tror ni många lyssnade? Nej. kl 14.45 började de meddela om man fick ett ja eller nej till anställning. Jag var tredje sist på listan, hysteriskt kul kan man tycka. Väntade drygt 1,5 timme, fick se folk komma ut gråtande och hoppande och skrattande.
Jag fick iaf ett JA! Klart du ska komma och jobba hos oss Emma! Jag fick Egypten! Så imorgon åker jag 4.30 och ska mellanlanda i Madrid och Kairo innan jag kommer fram till Hurgardha. Vet dock inget om stället så jag ska undersöka nu...

Visar även enligt tradition lite bilder :)


Kommentarer
Postat av: njöte

04:30. det innebär att du ska gå upp helt okristligt tidigt!!

2009-10-07 @ 09:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0