19.57

Hola guapa! eller nåt sånt.

Inte så mkt nytt som hänt, för vi hinner liksom inte göra något annat än vara i skolan, redovisa grejor, bli filmade, feedback och blablablabla. Idag ska vi egentligen plugga för imorgon har vi prov, men vi kom fram till att antagligen är  våra flygbiljetter redan bokade eftersom vi åker på tisdag så då gör det inget om man inte är så jättebra på provet. höhö. Fast jag har varit duktig och pluggat ändå! :) Make moma proud!

Har garvat som en liten gris idag, har även ätit god mat och blivit retad. Jag är känd som skåningen och de jagar mig för att få mig att snacka. Jag är just nu tyst och dricker min öl. Dumma dumma människor! Ska försöka logga in en bild nu, även spela lite farmville :D

Fick sms av mamma idag, de hade flyttat alla mina grejor. Tack liksom! Jag ber till gudarna idag och hela dagen imorgon att min destination blir Thailand. Då får jag även komma hem emellan för att ordna visum! Ber ni också till gudarna? för mig? Bra :)




Kommentarer
Postat av: Marie

Jag ber ;)

2009-10-05 @ 18:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0