19.29

Jaha, så igår skypade jag hem till mor och det åt upp alla mina credits på mitt internet. Tur det är prepaid iaf annars hade det ju kostat skjortan. För att kunna chatta med knuppar fick jag ta mig ner till kontoret (ca 200 meter) i mörkret och snyltar nu på internet här :)

Fast jag måste säga det var mysigt att chatta med mammi och pappi! De har tydligen haft huset fotat i veckan och besiktigat, så nu händer det på riktigt. Vänta bara på annonsen på nätet! Ska bli spännande :)

Idag har jag arbetat som jag ska göra resten av säsongen, lite stressigt nu i början för man måste fixa massa nytt men det kommer bli lättare och roligare när man kommer in i det. Arbetar med en mkt trevlig finsk tjej som är hur kul som helst! Jag gillar verkligen henne och trivs som fisken i vattnet :)
Ikväll (kl 21) ska vi åka in till Hurgarda och spise sushi. Jag hoppas jag inte kräker, men alla ska ju dit så man får ju offra sig. Tror även chefen bjuder muahhaha.

Annars? Ja jag har inte så mkt att berätta.... Fick mitt egyptiska nr idag, nu ska jag bara tanka det! Så ska jag svara älskade Vic! Hon är sjukligt söt och skickar uppdateringar på alla serier jag missar..... I love Vic!

Och Moppy! Du läser väl här? Jag har det bra :) Sms till Sverige kostar 7 kr så jag är väldigt sparsam, med det egyptiska blir det dock bättre! Nu måste jag dock gå och göra mig i ordning... hittade sån tur är lite rena kläder längst ner i väskan! Har även de vackraste och allra finaste trosorna jag äger på mig, tvätten tar ju lite tid här :S

Varma kramar från Egypten!

Kommentarer
Postat av: njöööttee

klart jag läser moppy, jag har koll på dig!! =) du verkar ju ha det finfint. nu är det idol på fyran, jag har blivit en nörd för jag följer det som typ en religion =)

peeeeeeeeace till moppy

2009-10-16 @ 21:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0