18.31

OMG! Jag har så mkt att berätta. Galet mkt bilder på min kamera! Tyvärr har jag inget internet på rummet och just nu sitter jag på kontoret där strömmer redan gått 3 ggr idag :S
Kan alltså inte ladda in bilderna här och inget annanstans heller. Kan inte heller kolla mailen!
Inatt åker jag till Kairo 2 dagar, ska försöka hitta en Vodafone affär där jag kan köpa internet, tydligen ska det vara billigt. Ska även få ett egyptiskt nr (de har de sagt i 6 dagar nu) som ska vara billigt att använda!

Idag har jag iaf varit på Giftun Island, snorklat och badat och solat. Det är vad jag kallar studda uflykt.
Inatt åker jag till Kairo, det har jag redan skrivit en gång. Uniformer har vi inte heller fått här och på torsdag ska vi börja jobba tydligen, vi får se hur det går haha.

Nu måste jag verkligen gå, hinner nog inte äta middag idag. Orkar liksom inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0