12.20

Jaha, så idag har jag halvdag, skönt. Börjar kl 14 med planering och sen slutar jag runt 17. Tyvärr ska vi ha lite möte och annat idag... så det blir väl sent som vanligt! Har iaf varit på massage.. hon knåda och tryckte och hade sig. Det är konstigt att överallt man går och betalar så skäller de på en! Hos frisören klagar de för jag tvättar håret för ofta, jag balsamerar för lite blablabla.. hos tandläkaren klagar de för jag inte använder sånt där tandsnöre och hos massören kvider hon för jag är stel. Hon klagade också på att jag spände mig när hon höll på att trycka ut hjärnan på andra sidan. Men visst, jag betalar.. skääll på mig. Gör det! Gårdagen spenderades förutom i Makadi också i Hurgharda med lite Bk som ni ser (woho att slippa buffe!), lite shopping och sen lite öl. Det var en trevlig runda och jag kom inte hem med någon Gucci väska men däremot en Breitling klocka. Vi får se hur länge den håller :P

Kommentarer
Postat av: emma

har du fått mitt maaaail?

2009-11-11 @ 14:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0