10.54




Hej!

Sitter på kontoret på min lediga dag. Mest før det ær helt tomt, alla andra ær på kickoff del 2, Bamse var inte vælkommen. Vi ska få gøra något annat kul sen tydligen! Idag ær ju mest info som inte rør oss ændå...

Har smygjobbat lite fast det egentligen ær strængt førbjudet på lediga dagar.. hoho. Snart ska jag springa (mer gå) ivæg och æta.. ær galet hungrig..

Sen veeet jag inte.. orkar inte gå på stranden idag. Førresten! Om ni vill skicka något till mig så packa det fint skriv

Fritidsresor
adress (sæder mælar något..)
postnummer

Att Emma Nilsson
HRG

Så kommer det till mig inom en vecka! Inga stora grejor va, men kanske ett litet brev och tre godisbitar eller något :) Har bett mor skicka strumpor och chips !

Nu ska jag spise. Adios amigos! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0