14.51

Okej, såhär har jag bestämt. Nästa gång jag träffar en man så ska han ha vissa kriterier, jag nöjer mig inte med vilket skit som helst. Han ska helst vara lång, bredaxlad, mörkhårig. Han ska även vara cepe romantisk, typ.. ge mig blommor, tända ljus, skicka uuuurgulliga sms och vara allmänt söt. Absolut mega plus om han tar med mig på semester och då tar ledigt för mig på jobb och skola och så, surprise liksom! Det ska vara en stark man, inga homofober eller mansgrisar heller tack. Så här ska min checklista se ut om jag träffar någon.

- Är han snäll?
- het?
- rolig?
- omtänksam?
- köpt liljor åt dig?

Typ så. Sen kommer såklart frågan om mina vänner gillar honom och så. Men mycket senare.

Tack och hej

ps. han ska ha hår! som man kan dra händerna igenom. I like. Jag hade heller inte klagat om han såg ut såhär:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0