13.32

Okej, såhär funkar det i min familj. Mamma fyller år om två dagar, då ringer jag idag och påminner pappa. Sen tackar han hjärtligt och yrar om presenter. En stund senare hör han av sig och undrar vad han ska köpa. Då mina vänner, ringer jag till min mor och frågar vad hon önskar sig av pappa. Hon är förvirrad "åååh.. jag vet inte Emma..." och så får hon fundera.
Senare ringer hon tillbaka, har önskemål och jag säger till pappa att det är jag som kommit på det, han köper det och mamma får vad hon vill!

Det har jag alltså roat mig med idag. Snart återkommer mor med vad hon vill ha, just nu var det ett nytt köksbord.
Förr har hon fått bil och Kina-resa. Kanske lite svårt att köpa ngt bättre.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahahaha! Underbart!!

2009-05-06 @ 15:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0