14.32

Hittade min gamla sms bok (ja, jag vet hur det låter).

Iaf, vi kör en liten lek! Jag skriver tre sms och så ska ni lista ut vem det är! Kanske känner ni till o med er träffade?
Vi ser! Nu kör vi.

13 juni -06 10.43
"Så säger man alltid. Men hör av dig sen när du står inne på Privé med en sexa redbull i handen och sluddrar haha. Och har skickat fyllesms till alla du känner hahahahaha."

9 sep -06 00.55
"Kan du inte vara lite rolig? - Nej, jag är nykter."

29 aug -05 21.26
"Skicka sms när du anländer så ska jag ordna med ceremoni. Ska du ha röd matta? skumpa, blommor? puss."

Kommentarer
Postat av: V

Inget av dem är ju från mig. Fan Emma! ;)

2009-01-25 @ 21:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0