12.32

Okej, jag inser jag inte bloggat så mkt på sistone. Men oroa er inte, mina 5 stadiga læsare! jag ska bættra mig.
Nu arbetar jag, hoppas på att snart få gå hem.

Det som var lite læskigt, nær jag skulle logga in hær så stod det om Veronica Mars!
Och ni som bor med mig (en) vet att jag varit helt hooked på det på sistone. Hoppar till och med skolan før det. (fast det sæger inte så mkt før jag hoppar skolan før typ kramp i stortån).
Iaf, åter till æmnet, Veronica Mars blir film! Førhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilken härlig blogg du har :)

Spana in min, jag har precis skrivit ett inlägg om mobbning och skrivit mina åsikter osv.

Vore roligt att höra dina åsikter om mobbning osv, läs inlägger så förstår du vad jag menar.

2009-01-21 @ 12:45:16
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Donpa

Har du gjort en Blondinbella och tagit paus i bloggandet eller? Här händer det inte mycket ju och när de händer så är de på danska...Jag känner mig då skeptisk och gammal jag...

2009-01-26 @ 11:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0