9.10

Nu svarar jag på era frågor! Jag ber om ursækt før att det tog lite tid, men førutom att jag har ett liv så hade jag problem med att hantera det massiva flødet av frågor. Hær kommer svaren iaf...


Postat av: Sandra

Har ni fått upp allt i lägenheten än? När blir det tjejmiddag där? PUSS


Vi har fått ordning i hall och badrum (fast brunnlocket ska bytas dær)

Sovrum och køk ser helt okej ut, hyllor har æven tilkommit i vardagsrummet.. Man kan sæg att det ær nice =)

Tjejmiddag vet jag inte Sandra!! Louie skulle væl bjussa hem till sin lya først?


Postat av: ?

varför verkar du så arg i din blogg?


Arg? Vad i helvete menar du? Jag bajsar ju solstrålar varje dag.


Postat av: A

Vilken var din favoritlåt i melodifestivalen?


Jag har ju bara hørt de førsta bidragen æn, men jag kan ge en exclusive om att jag røstade på Emilia (och på det dyra numret så jag skænkte pengar!)


Postat av: J

Vilken av ninja turtles skulle du vilja vara? Motivera!


Jag ær ingen pojke, fråga min bror istællet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0