14.42

Sitter och glassar på min balkong! Härligt härligt! Efter en del problem när folk legat på gräsmattorna här utanför och männen som bor här tagit det som en invit (för flickorna har bara axlar och knän) har vi äntligen fått tillåtelse att hänga vid Sarayas (mitt hotell) pool! och vilken lycka! Jag hade tänkt släpa mig dit idag och njuta men sov istället till elva, åt lunch och nu ska jag svänga ner en runda till Ulle för lite skitsnack. När jag säger ner menar jag på våningen under, för vi bor ju alla i samma hus :) Jag önskar alla kunde må som jag gör här nere! När jag någon gång i framtiden mår dåligt ska jag i tankarna återkomma hit och njuuuuuta.. gud vad man kan vara bortskämd :) Bilden är förresten från vår teamkväll i Bamsehuset häromdagen, vi lekte och tjoa och tjimma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0