15.08

Ja, eftersom ni ändå är shyssta och läser och tittar på min reklam (jag tjänar ju typ 0,001 cent per sidvisning) så tänkte jag visa er delar av mitt liv. Känner mig givmild idag. Så se, läs och njut!


Först ut är Runar! (varför är texten blå?). Iaf, han är en stilig ung man i sina bästa år. Oftast placerar han bajs på golvet och ofta skriker han på mig för mat. Trevlig ung man, som sagt.

Här har vi en! Live från mitt kök. Bajs. Visst är den nice? Jag ska samla dom i en skål till ngn jag inte gillar och säga det är godis. MUHAHAHAHAH!

Här är mitt damm som jag samlar på Tv foten. Det är visserligen inte min Tv, så egentligen har jag väl ingen skyldighet att damma den jäveln?

Här är vad ni väntat på. BEVISET!!! Min bror tycker om mig. Jag visste det!!

Här är min tvätt. Och H:s. Det brukar ta lite tid innan den hamnar på sin riktiga plats. Jag vet inte ens om hälften av grejorna har ngn plats. Här på golvet eller i tvättkorgen gissar jag på.

Här sover jag! Jag vet, visst ser det inbjudande ut? Jag ligger här med mina jordgubbebyxor, håret i en sexig knut (läs: högt på huvudet) och dreglar vanligtvis på kudden. Det e niiiice.

Slutligen ser ni vad jag ska läsa nu (okej, titta på bilderna). ADIOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0